Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W końcu otworzą wiadukty na ul. Grygowej w Lublinie. Już wiadomo kiedy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 sierpnia 2019 r. o 16:47 Powrót do artykułu
Mam pytanie. Wie ktoś co się dzieje na terenie gdzie miała budować  firma Arkady? Czy ta firma zapłaciła 4 mln. miastu? Czy nasze miasto ma gest i darowało karę? Czy szykuje się jakiś geszeft i teren przytuli znajomy królika lub innego żuczka?
 Nie zadawaj niewygodnych pytań, bo to grozi prokuraturą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, kolejne dobre miejsce na wyścigi w miescie :) można będzie pozaperdalac 150 kmh :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co postawią 8t,nie dotyczy komunikacji miejskiej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy będzie ograniczenie tonażowe?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli zatem można się spodziewać, że trolejbusy 155 i 159, które dotychczas kończyły trasę pod Mełgiewska WSEI teraz będą kończyć trasę pod Pancerniaków, gdzie kończy linia 153? Na to wygląda, chyba że przywrócą nazwę przystanku pt. "Grygowej zajezdnia MPK", by się ludziom z zajezdnią kojarzyło. No ciekawie, ciekawie to się przedstawia, poprawi się także obsługa komunikacyjna zapleczy Felicity( rejony Pancerniaków) - Ludzie mieszkający na Tatarach będą mieć bardzo dobry dojazd do galerii handlowej. Dobrze się stało, że uruchomią wiadukt. Miejmy tylko nadzieję, że od września nie odczujemy za bardzo negatywnie ubytku po Warbusie, choć jednak utrata 20 przegubowców to poważna strata w taborze. Ciekaw jestem też czy pojawi się jakaś zmiana od września po wycofaniu linii 157 z ul. Nadbystrzyckiej, jeśli nic się nie zmieni to linia 161 może mieć problem, bo zostaje jedyną, która z Nadbystrzyckiej skręca w ul. Zana( nie licząc linii 19 - ale ona tylko w szczycie jeździ, wykonuje 9 kursów w ciągu dnia) - a 161 częstotliwością za bardzo nie grzeszy - co 25-30 minut w dzień powszedni to trochę mało - przydałoby się kursowanie co 20 minut i naprawdę byłoby spoko - relacja Al. Kraśnicka- B. M. C. - Zana - Nadbystrzycka zostaje wzmocniona, nie ma zbyt dużego ścisku, napełnienie pojazdów lepiej się rozłoży. Słyszałem, co prawda bardzo dawno już temu, że linia 34, która notabene jest mi obca(raz tylko nią przejechałem bardzo krótki odcinek), że miała zostać przedłużona od Dworca PKP po Krochmalnej, Nadbystrzyckiej i Zana na końcowy przy Leclercu. Uważam, że byłby to jak najbardziej świetny pomysł, gdyż 34 może i nie dojeżdża do centrum( 157 też nie jeździła) ale łączy ze sobą kilka zapalnych punktów( dworzec PKP i PKS) i dzielnic( Tatary, Czechów). Czyli na jesieni mogą zajść całkiem interesujące zmiany. Jestem optymistycznej myśli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy na nowoprzebudowanej ulicy Grygowej będzie tak duży ruch taxi i mpk, że potrzebne są buspasy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy na nowoprzebudowanej ulicy Grygowej będzie tak duży ruch taxi i mpk, że potrzebne są buspasy?
  Ale ruch samochodowy zapewne będzie duży więc bus-pas jest po to aby autobus nie stał w korku logiczne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może mi ktoś wytłumaczy co to w Lublinie jest za jakaś dziwna tendencja do błędnego oznaczania nowych rond czyli przed wjazdem znaki poziome z kierunkami jazdy i pasy malowane w koło wyspy centralnej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy na nowoprzebudowanej ulicy Grygowej będzie tak duży ruch taxi i mpk, że potrzebne są buspasy? Unia płaci Unia wymaga.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A moze wszyskie pasy tylko dla los pedialieros. Też będz8e bez sensu, ale przynajmniej rozsławi Lublin, znany na świecie jako ostoja betonu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poprzedni most postał 30 lat to ten pewnie z 15 postoi.  A potem ktoś znowu przytuli setki milionów za nowy. Nie ma odpowiedzialności urzędników więc nikt się tym nie przejmuje.
 Stary od paru lat stal z podporami bo by sie zawalil
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Betonowy!!!!!!! A powinien być drewniany, zielone listki po prostu. Ech ten żuk wszystki w tym betonie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuń źle zbudował wiadukt. Żuń do dymisji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuń źle zbudował wiadukt. Żuń do dymisji.
 Pisowski półgłówku, a od kiedy to Żuń zajmuje się budowaniem wiaduktów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli jednak to nadzór budowlany zwlekał niepotrzebnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki piękny wiadukt. A będzie flaga na środku ronda ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nazywamy to: "value engineering" - inżynierią opartą na wartości dodanej. Jeśli inwestor ma wystarczająco odwagi i zaufania, poprawa wyniku nie jest niczym niezwykłym. Oznacza to, że jeśli realizacja kontraktu miała przynieść firmie pół miliona, a ze względu na oszczędności czy optymalizację w trakcie budowy przyniosła milion, to 100 tys. zł - 20 proc. z tego dodatkowego pół miliona – wypłacamy autorom sukcesu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam pytanie. Wie ktoś co się dzieje na terenie gdzie miała budować  firma Arkady? Czy ta firma zapłaciła 4 mln. miastu? Czy nasze miasto ma gest i darowało karę? Czy szykuje się jakiś geszeft i teren przytuli znajomy królika lub innego żuczka?
 To samo co z Budimexem za Monte Cassino
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dopuścić do ruchu? Nie dopuścić? W końcu "ekspertyza zamówiona przez miasto". Ekspertyza kosztuje i jeśli miasto (My) ma za nią płacić, by udowodnić, że ewidentna usterka jest do przyjęcia, to na takie postępowanie nie powinno być zgody. To wykonawca robót powinien za ekspertyzę zapłacić, a jego wynagrodzenie za wykonane roboty winno być obniżone z tytułu usterkowego ich wykonania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...